perjantai 14. kesäkuuta 2013

Love's A Beach

Huomenta :)! Tänään lisää rästikynsiä..tai ei nyt sinänsä rästikynnet, mutta viimeviikolla tuli käytyä Sofian kanssa rannalla hieman ottamassa väriä ja heittämässä talviturkki, joten tein sille päivälle sopivat kynnet China Glazen viimevuoden neon väreistä. Mulla on niistä neon väreistä 11, joten sai ihan kunnolla miettiä mitkä haluaisin kynsille. Päädyin kuitenkin ihanaan hieman tummempaan neon pinkkiin eli Love's A Beach :). Lakka oli todella kiva pitkästä aikaa ja en laittanut näihin mitään koristeluja ihan vaihtelun vuoksi. Yleensä en oikeasti voi olla koristelematta lakkauksiani, mutta nykyisin jätän ihan mielelläni kynnet koristelematta..onko mulle tullut jokin koristelublokki vai laiskuus? En siis sano, että jos kynsiä ei koristele olisi laiska tai keksimätön, mutta siis mä en ole koskaan pystynyt jättämään lakkauksia siihen, joka olisikin joskus parempi vaihtoehto :D.
Onko muilla tälläistä havaittavissa?

Lakan alla mulla on peittävä kerros valkoista lakkaa, sitten päälle 2 kerrosta tätä Love's A Beach lakkaa :).


Olen aina tykännyt tästä lakasta. Sillä on hauska nimi, se kuivuu nopsasti, ei ole sellainen yliviivaus tussi neon, mutta se on aina yhtä kettumainen kuvata, kuten kaikki neonit ovat ainakin mulle.

2 kommenttia: