keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

MeMeMe - Sensuous

Siis nää kuvat on ollu jo luvattoman pitkään mun kuvakansioissani. Yleensä kun teen lakkauksen julkaisen sen mahd. pian mutta tämän kanssa on vain venynyt kokoajan. Joten nyt tadaa!


Kynsillä siis 3 kerrosta tätä MeMeMe Sensuous nimistä lakkaa. Olin aluksi lakasta aika epävarma..sen hieman oranssinen sävy ei oikein sovellu mun mielestä ranskisten tekoonkaan ja pelkälleen siinä ei mielestäni ollut paljoa mitään erikoista. Otan tämän käyttöön ja ainakin yritän keksiä sille jotain, jossa se pääsisi loistoonsa :).




Koristelin kynsistä todella asiakas ystävälliset kerta olin töihinkin menossa ;).

Lakkaukseen käytin siis:
MeMeMe - Sensuous
Wet n Wild - Black Creme
Valkoiselle akryylimaalilla ja striper siveltimellä viivat
Seche Vite - Dry Fast Topcoat
Onko omituista, että kello on nyt 23 ja olen tosi väsynyt..viimeiset 3 yötä olen valvonut töiden vuoksi ja nukkunut päivällä, mutta silti on semmoinen olo että pysynköhän edes pystyssä enää tuntia edes :D.
No huomenna on uusi päivä, uusi lakkaus luvassa :).

2 kommenttia:

  1. Ihanat kynnet, tosi yksinkertaiset mutta kauniit.
    Käy kattoon http://ourlittlenailblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista