keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Tuplaboxit & Ananas naamio

Tänään ei muuta luvassa kuin hieman ostoksia ja livboxin purkua ainakin näin aamuun :). Onhan noita rästilakkauksia toki muutama vielä, mutta kirjoittelen niistä piakkoin omissa postauksissa. Eilen kävin siis noukkimassa paketin postista..ainoastaan että paketteja oli kaksi. Ja ei mitään häikkää ei ole käynyt, vaan toinen on tullut omasta tilauksestani, jonka peruin Livboxin yhteistyön tultua kuvioihin, mutta nähtävästi sain ekan laatikon silti. Onnekseni myös laatikoissa on aivan samat tuotteet..lucky me.
Pahoitteluni muuten, ettei eilen tullut postausta. Näiden yövuorojen vuoksi tulee nukuttua päivät, teen kynnet, meen salille, kotiin suihkuun ja laittautumaan ja sitten nopeasti jotain safkaa naamaan ja menoks.




Tässä siis koko satsi.

Kaksi Clarinsin BB-voidetta, kuumatkin Medium sävynä. Kokeilin sitä jo ja AIVAN liian tumma mulle. Se menee siis siskon käyttöön, joka on ihoväriltään tummempi kuin mä..ja mulla on nyt ihan hyvät rusketukset kuitenkin päällä ja silti! Ajattelin ihan huvin vuoksi näpätä kuvan tänne, mutta näytin oikeasti niin naurettavalta että ei mitään rajaa.
Sitten tuli kaksi MsChic:n poskipunaa. En ole koskaan ollut kova poskipunan käyttäjä, mutta näin hempeän sävyn otan ainakin kokeiluun :).
Kaksi Olay:n päivävoidetta, sekä kaksi Piz Buin:n aurinkovoidetta 15 voimakkuutella. No nämä ovat mun luokseni ihan tervetulleita. Palan suomessakin aina joka vuosi kun yritän epätoivoisena saada jonkinlaista luonnollista rusketusta ja 15 on ihan kohtuu mulle terveisin ikuinen kalpeanaama.
Olay:n päivävoiteet.. "häivyttävät ikääntymisen merkkejä" haluatteko te ihmiset mulle väkisin jonkun 20v kriisin vaikka itse olen rennosti odotellut joulukuun saapumista :D! Tulevat ainakin kokeiluun.
Sain kaksi suloista Dependin lakkaa. Tää on aika kiva väri mun silmääni, vaaleanpunainen liila ja kynsillä riitti mulle 2 kerrosta. Toinen näistä lähtee eteenpäin kaverille en kumpaakin hamua itselleni :).
Nyt auringon aikaan olen ihan onnellinen After Sun tuotteiden käyttäjä ja odotan innolla näiden kokeilua. Ainakin se Sebamedin käsirasva joka multa löytyy on todella nopsaa imeytyvää niin toivoisin tältä hieman samaa nopeutta..on inhottavaa olla sellainen tahmainen ympäriinsä.
Eilisen salikäynnin jälkeen tuli käytyä nopsaa kaupoilla. Ostin Sokos Emotionista We Care Icon:n vartalokuorintoja, sekä vartalovoiteen. Nämä olivat 10€/3kpl tarjouksessa ja oli aivan pakko napata.


Plus lisää purkkirusketusta, mutta tällä kertaa hieman kevyempi vaihtoehto eli Lorealin Sublime Bronze Fluid Self Tanning Milk. Mitä nyt kerkesin tätä hieman levittää jalkoihin kokemus oli varsin mieluisa ja tää ei tuoksu yhtään sitten mitenkään ällöttävälle itseruskettavalle..melkeinpä herkullinen. Valitsin tän tuotteen ihan vain selaillessani Emotionin hyllyjä. Silmään pisti sen muoto, merkki, lupaus luonnollisen näköisestä rusketuksesta, sekä omaan korvaani "tanning milk" kuullosta todella lupaavalta tasaiselle ja "täyteläiselle" rusketukselle + tämä käy myös kasvoille.

Sitten Haistoren ostoksiin. Olen edelleen hieman hämmentynyt, että Sellon hairstoressa on ollut kaikki tuotteet -40% pidempään kuin jaksan muistaa ja silti sinne tulee uusia tuotteita aina :D. No en minä valita, koska jos jotain niin mä rakastan ostaa uusia hiustuotteita ja mua ei varmaan sais päästää tuollaisiin liikkeisiin enää. Ostin kuitenkin siis Goldwellin hopeahoitoaineen sävyssä Cool Blonde :). Näitä löysi myös shamppoona, sekä hiuksiin jätettävänä hoitoaineena, sekä blondeille myös Warm Blonde sävyssä. Toki oli siellä ihan raidoitetuille hiuksille, sekä värjätyille hiuksille omansa.

Jaa ja jotkut saattavat vielä miettiä, että mikä ihmeen ananas naamio? No Hairstore ostoksiini sattui myös pieni pussukka, joka sisälsi minulle täysin uuden merkin eli Crush 6. Minua viehätti näiden pakkaukset, sekä molemmissa tuoksuna Ananas! Ainakaan mulle ei ole tullut vielä vastaan mitään ananakselta tuoksuvia hiustuotteita ja kerta yhteishinta näille oli 12,90€ niin mikä ettei olen kaipaillutkin taas hiusnaamiota :).



Käytin näitä eilen ja voin sanoa, että todella mielyttävä kokemus. Shamppoo jätti hiukset puhtaan tuntuiseksi, ei latistanut yms. Hiusnaamio oli hiuksissani varmaan n. 5 min ja vaikka se tuntui hieman paksummalta kuin olen tottunut oli se aikamoinen tunne kun tämän pesi pois. Aivan ihanan sileät ja pehmoiset hiukset ja niihin jäi hento ananaksen tuoksu :). Onko muilla kokemusta näistä Crush 6 tuotteitsta :)?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti