perjantai 5. heinäkuuta 2013

5.7

Moikka kaikille :)! Toivottavasti kaikilla on ihana perjantai, ainakin olen nauttinut omastani ihan kaikella onnella mitä nyt voi. Antti tulee Unkarista huomenna ja toisalta olikin hauska viettää siskon kanssa päivä Helsingissä ihan girlpower hengessä on sitä miekkosta aika ikävä!
Heräsin joskus 12 aikaan ja kahden jälkeen lähdettiinkin jo kohti keskustaa. Käytiin ensin lunastamassa liput, jonka jälkeen iskettiin kaupoille ja käytiin niin smoothiella, kuin istumassa Fazer Cafe:ssa nauttien ihania herkkuruokia.
Omituisesti mulla ei tarttunut mitään mukaan kaupoista..ehkä oli vain semmoinen kiertely fiilis, mutta kaikki ilo otettiin irti ja päästiin ihanan Johnnyn kanssa samaan teatteriin nimittäin Lone Ranger kävästiin kattomassa Tennispalatsissa. Hauska, hieman omituinen ja kaikinpuolin täydellinen Depp se vaan osaa hommansa ja elokuva oli kyllä kiva :).
Kuvia päivän varrelta tulee sitten Heinäkuun kuukausikerrannassa, kun tyhjennän puhelimeni kuvia koneelle.

Tein tämän lakkauksen eilen ja olin todella iloinen sillä niin kampaaja, tuttuni johon törmäsin kaupassa, sekä tallilla suuri poppoo kehui kynsiäni ja minua oioioi ehkä en olekkaan aivan niin pliisu kuin olin ajatellut kiitos kaikille <3<3!

Jotkut ovat hieman varmaan kyselleet mistä saan ideat kaikkiin lakkauksiini..oikeastaan se menee näin tähän lakkaukseen:
1. Kävelen Helmer-laatikostolleni ja avaan kerran kaikki lokerot
2. Mietin kesä --> holo
3. Avaan kolmannen lokeron ja otan käteeni Nfu Oh 64 -lakan
4. Näyttäisiköhän tämä kivalta perhoskoristelulla?
5. Ryhdyn hommiin ja totean, että toimii!
Keskisormen koristelu onnistui ehkä hieman paremmin..olen silti aika raakile mitä tulee käsinmaalaukseen ja kaikki onnistuu aina niin hyvin kuin kärsivällisyyteni riittää. Lopputuloksesta olen kyllä muutenkin ylpeä..en ole paljoa osannut koristella holoja ennen, mutta tämähän toimii ihan kivasti :).

Lakkaukseen käytin:
China Glaze - Strengthener and Growth Formula
Nfu Oh - 64 (2 kerrosta)
Koristelut akryylimaaleilla
Seche Vite - Dry Fast Topcoat

Ja sitten se iänikuinen kysymys, jolla voitte piristää päivääni vielä enemmän eli: Nail vai Fail :)?

Ja iänikuisia kysymyksiä voi myös kysyä minulta sillä enää 2 lukijaa niin teen vastauspostauksen iiiks!!

6 kommenttia:

  1. Tosi... viehkeät! Hyvin oot saanut viivat tosi ohuiks :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, juu kyllähän se harjoittelua vaatii :).

      Poista
  2. Oi oi, niin kauniit on!
    Terkuin, FF

    PS käypä kurkkaamassa hulluja trimmauskuvia mun blogissa
    funkyandfifty.blogspot.fi

    VastaaPoista