lauantai 6. heinäkuuta 2013

Hups!

Hei taas kaikille :)! Hieman vaihtelua luvassa eli kokosin puolentoista viikon ostokset yhteen ja samaan postaukseen ihan vain kai ettei kaikkialla olisi pari..eihän näitä ole edes paljoa?
 Ostin viimeviikolla Jumbosta yhdet farkut ja maxihameen. Farkut ovat normaalihintaiset Vero Modasta ja maxihame on BikBokista -70% ja hintaa jäi vain 6€ (wuhuu!!). Kyseinen ihana hame on sama mitä olen kuolannut mm. Nellysta..en voinut laittaa linkkiä, sillä nähtävästi hame on sieltä poistunut, mutta silloin se maksoi 59€ :D.

Ihanat siniset ja revityt farkut <3! Nämä ovat vaan hieman pitkät, mutta ei siinä ongelmaa kun istuvat hyvin ja olen jo hieman aikaa etsinyt tälläisiä :). Nämä olivat n. 50€.
Jouduin ottamaan tämän maksihameen hieman isompaa kokoa, sillä näitä oli enää M kokoa ainakin Jumbon BikBokissa.

Olen jo pitkään himoinnut Lindexistä ihanaa laukkua/reppua! Olen viimeksi ala-asteella käyttänyt reppua ja tämä oli vain aivan liian ihana, vaikka hintaa 49€. Se ei vain suostunut menemään alennukseen ja kutsui minua!! Tässä on niin paljon ihania yksityiskohtia ja olen aivan täydessä onnessa tästä ostoksesta!!


 Tämä tulee varmasti näkymään asukuvissa tulevaisuudessa ;).
Sitten hieman kosmetiikan ostoksia. Lumenen mineraalipuuteri, sekä aivan ihana Miracle Lip Sorbet. Molemmat ovat Emotionista ja puuteri oli alennuksessa. 
Tämä huulisorbetti on aivan ihanaa! Juuri sopiva sävy minulle ja tätä voi lisätä helposti pitkin päivää. Sorbetti on juuri sopivan kevyttä eikä ollenkaan sellaista tahmaista..ei yhtä rasvaista kuin huulirasva ja kevyt shimmer tuntuu huulilla hieman aikaa. Maksaa kai 12-14€ hieman riippuen kaupasta :).
 Omani on sävyssä 13 eli Blooming Meadow / Kukkaketo.

 Tätä saa helposti lisää kiertämällä toista päätä.

 Ostin myös Emotionin aleista ihanan tuoksuisen Fruttini kuorintasuihkugeelin. Tämä oli 3,90€.


 Tässä kaikki hiustuotteet, jotka olen ostanut. Eli siis Tresemmen lämpösuojan, Cutrinin hopeahoitoaineen, sekä Swartzkopfin muotovaahdon.


 Tämä maksoi vain 5,90€ :).

Tämä värihoitoaine on aivan ihanaa! Vaikka se ei kauhean moneen käyttökertaan mene niin palkkana on todella vaaleat kutrit ;). Tämä oli normaalihintainen tuote, joka tarttui mukaan edellisen loputtua.

 Ostin tämän tuotteen normaalihintaisena ja silloinkin se oli jo mukavan halpa, kuten Swartzkopfin tuotteet ylipäätänsä. Olen erittäin mieltynyt jo tähän, samoin kuten esim. Swartzkopfin erääseen lakkaan :).


Aurinkokin paistelee pilvien takaata ja mulla oli aivan ihana päivä kaupoilla + Antti on turvallisesti taas suomessa eli elämä menee ihanasti :)!
Luvassa lisää kynsihöpinöitä huomenna..samoin kylläkin töitä. Ensiviikolla ainut vapaapäiväni onkin keskiviikkona, eli jos en postaile tavalliseen tahtiin se johtuu siitä, että olen kaitsimassa brasilialaisia jannuja HesaCupin merkeissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti