keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Mitä Sinä Tekisit?

Eilen ripeästi ennen töitä lakkasin kynnet China Glazen Mimosa's Before Mani's lakalla. Ihana korallinen shimmer oranssi, jonka on voinut aikaisemmin nähdä tässä postauksessa.
En eilen ehtinyt näitä oikein koristella ja tänään nukuttuani hyvät 12h en oikeastaan nähnyt niissä mitään..yleensä katson jotain lakkausta ja päähäni vain tulee jokin idea ja toteutan sen. Nyt nämä ovat kuitenkin vielä ilman mitään ja päähäni tuli ihan hauska idea. 
Mitä sinä tekisit?
Eli jos sinä olisit minä ja voisit koristella nämä kynnet mitä tekisit?
Laita kommenttiboksiin ihan mitä tahansa ja nappaan sieltä toteutuskelpoisimman idean. Pidän siis tämän lakkauksen pari päivää ja olisi tosi kiva jos erilaisia ideoita tulisi parikin :).



Ihanaa päivää kaikille!

10 kommenttia:

  1. Kivansävyinen lakka. Heti tuli mieleen semmonen värikäs siksak kuvio.

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Ihana lakka! Mä näen tämän lakan kanssa raikkaat fimohedelmät. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei itseasiassa löydy fimohedelmiä :/. On pitänyt hankkia jo aika pitkään, mutta aina sattuvat unohtumaan :D!

      Poista
  4. Mun mielestä voisit tehdä pitkästä aikaa one stroket. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onestroket kuulostaa mun korvaani aina hyvältä ;)!

      Poista
  5. Tosi kiva toi lakka :) tähän kävis varmaan joku pitsi juttu, vaikka leima tai joku :)

    Ps voisitko käydä kurkkaamassa blogiani ? :) dreamaboutperfectnails.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. Jotku kultaset, ehkä kiekuraiset kokokynnenleimat ja muutama punasävynen ovaalin muotonen strassi sinne tänne.
    Joku tollanen koristelu mulle tulee hetken lakkaa katottuani mieleen :>

    VastaaPoista