sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Valentine Nails

Moikka muruset :)! Halusin hieman kertoilla perjantaisesta kokemuksestani Valentine Nails nimisessä liikkeessä. En ottanut kuvia itse paikasta yms. sillä se ei ole ihan minua, mutta lopputuloksesta on tietysti muutama kuva.
Heräsin kyseisenä päivänä viideltä ja lähdin aamuvuoroon. Kiirreessäni en ehtinyt syömään aamiaista, mutta nappasin rautatieaseman robbesta ihanan jäälaten ja en voinut vastustaa hyllyssä olevaa kinkkuruisleipää ja nämä olivatkin ainoat asiat mitä kyseisenä työaamuna ehdin syödä! Oli siis aivan hullunkiirre kiitos tulevien SumemerSoundien vuoksi yms. muiden tapahtumien vuoksi. Menin siis jugurttijuoma kourassani ratikkaan ja körryttelin Munkkieniemeen hieman jännittyneenä.
Minut tuntevat ihmiset tietävät että olen todella huono löytämään uusia paikkoja..joskus tututkin paikat ovat mulle haasteellisia. Onneksi puhelimen akku riitti ja nykytekniikka johdatti minut liikkeeseen. Ei siis, että tämä olisi mitenkään piilossa ollut, kyseessä on oma tyhmyyteni :D.

Liikkeessä pääsin pesemään silmämeikkini, jonka jälkeen aloitimme. Liike oli hieman pienehkö ja näytti siltä, että jokainen neliö oli yritetty käyttää johonkin..hieman vaihtelua erittäin tilavaan Leppävaaran La Chica liikkeeseen mihin olin tottunut. Cindy alkoi laittamaan ripsiäni ja tunnissa oli saanut aikaan todella kauniit ripset!

Heidän sivustollaan (ja nimestään) voi päätellä liikkeen olevan todella kynsipainotteinen. Liike piti sisällään monta eri hyllykköä täynnä eri merkkejä. Minua kyllä kieltämättä hymyilytti nähdä Wild & Mild merkin lakkoja iso rivi kaikkien muiden vieressä. Ainakin muistelen nähneeni paljon Models Own ja OPI lakkoja myös hyllyillä.
Kynsipainotteisen imagon vuoksi hieman mietin mihin olinkaan menossa, mutta hinnan mukaan uudet ripsenpidennykset olivat 120e niin luotan siinä vaiheessa laatuun. Olin onnekseni oikeassa ja tulos oli erittäin kaunis :).

Pyysin Cindylta 11 ja 12mm hieman paksumpia ripsiä, mitä pidätte :)?
Liikkeessä oli mukavan rento fiilis. Taustalla soi niin aasialaisia ballaadeja, sekä David Guettaa työntekijöiden laulaessa mukana. Ajattelin itsekkin liittyä kuoroon Titaniumin soidessa, mutta olen sen verran ujo uusien ihmisten kanssa etten viitsinyt :D.
Tulen varmaan huoltamaan ripset myös kyseisessä liikkeessä, sen verran kiva kokemus oli ja hinnaltaan halvempi kuin La Chica :).
Käytin muuten heidän palveluitaan ekaa kertaa, mutta mistäkö löysin heidät? No Cityshopparin kauttahan tämä kaikki tapahtui. Käytin Cityshopparin "Ripsenpidennykset -50%" tarjouksen näihin, eli maksoin näistä upeista räpsyistä 60e!

Olen nyt käyttänyt about 4 Cityshopparin tarjousta ja olen säästänyt rahaa jo 70e! Ihan mahtavaa, sillä tuote maksaa 24e, eli jos vain näitä tarjouksia käyttää saa rahansa takaisin jo yhdenkin isomman tarjouksen mukana :D!
Itse sain Cityshopparin mobiilikortin kynsibloggaajien miitissä, mutta olen todella miettinyt seuraavan vuoden hankkimista myös :).

4 kommenttia:

  1. Mä olen muuten käynyt tuolla samassa paikassa ottamassa kerran ripsipidennykset :D

    Tosin silloin se oli jossain citydealissa tarjouksessa ja hintaa ei ollut varmaan kuin 30e!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tää ei ihan noin hyvä tarjous ollut, mutta olen kyllä tyytyväinen :)!

      Poista
  2. Eiiiiiii, mun ei tod tarvinnut tietää tästä tarjouksesta! :D Oon vähän himoinnut taas ripsipidennyksiä... Mulla oli ne jonkin aikaa noin 9kk putkeen, mut sit luovuin niistä... mut nyt taas himottelis... argargargh! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahaa :D. No nyt sulla ei oo muita vaihtoehtoja, kipin kapin puhelin kouraan ja aikaa varaamaan ;)!

      Poista