torstai 8. elokuuta 2013

Elokuun Livbox

Moikka taas :).  Hämmennyin hieman kun sain postin saapumisilmoituksen jo nyt. En ole tilannut (ainakaan omasta mielestäni :D) mitään ja LivBoxin tuloon on vielä nelisen päivää, sillä yleensä olen saanut paketin hieman myöhemmin kuin muut. Postissa kuitenkin minua odotti Elokuun LivBox ja onnessani kotona avasin paketin ja pääsin tutkimaan sisältöä.

Jos haluat vielä pitää sisällön itsellesi yllärinä kannattaa lopettaa lukeminen nyt!
 Elokuun väri on liila :).
 Boxissa minua odotti 5 tuotetta niin keholle, kasvoille ja huulille :).





Mitä tuotteita saitte omassa boxissa? Mitä tykkäsitte :)???
Tässä siis kaikki rivissä. Mielestäni tuo Greenlandin öljy ja tuo huulikiilto ovat ainoat täysikokoiset pakkaukset, muut ovat matkakokoisia. Ottaen huomioon, että viime boxissa oli aika monta täysikokoista tuotetta (4/5) ei se mielestäni haittaa, että tässä on vain muutama, kuhan kaikki eivät ole näytekokoja, kuten tässä ei ole ollenkaan.

Greenlandin omenantuoksuinen vartalo & hieronta öljy. Olin näkevinäni tämän myös jossain toisessa hajussa..olikohan se mansikka. Olisin mielummin ottanut mansikan, en ole niin omenainen ihminen.

Suklaa kuorinta, tämä tuoksuu aivan ihanasti kaakaolta :)!

Vichyn puhdistusvaahto 50ml pakkaus. Olen miettinyt tämän kokeilua, joten tämän paljastuminen boxista oli aika positiivinen löytö. Kurkkasin hieman muiden blogeja klik ja klik ja muilla näyttäisi olevan Clarinsin puhdistusvaahto tämän sijaan. En tiedä, mutta musta tuntuu, että tämä oli oikea valinta mun iholle :).

Ahavan kosteusvoide. Odotan tämän kokeilua innolla, sillä olen aina hyvän kosteusvoiteen perässä :).


Burt's Bees huulikiilto. En ole kamalan suuri huulimeikin käyttäjä ylipäätänsä, joten tämä ei ole minulle sopiva tuote. Voisin elää sen kanssa, jos se ei olisi tahmeaa ja paksua, mutta sitä se sattuu olemaan. Muovinen ja kova suutin ei myöskään herätä rakkautta.


Ja kuten tein viime boxin tultua kertaan hieman mitä käytin yms.
Heinäkuun boxin tuotteista..
Otin käyttöön:
- Carmex huulirasvan ♥!
- Herbinan kuivashampoon
- Sunsilkin lämpösuojan

Kokeilin, mutta en innostunut:
-Glitterin nutturavalkki, kampausopas ja koristepinnit
-Bonacuren hiusnaamio

Heinäkuun LIvBox oli siis todella onnistunut ostos minulle :).
Psst. Viilasin hieman kynsiäni. Tuli otettua viila käteen ja viilasin kunnes olin tyytyväinen, katsoin kynsiä ja totesin hieman, että hups :D. No katsoo miten pitkiksi annan niiden kasvaa ja tämä on kivaa vaihtelua :).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti