keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Elämäni töpökynsillä

Koulu on lähtenyt toden teolla käyntiin ja samalla olen alkanut kasvattamaan kynsiäni. Akryylit poistettuani tietenkään jäljellä ei ollut kummoisampaa..liuskoittuvat, lyhyet ja hauraat kynnet.
Nyt Trindin Nail Repair kuurin jälkeen kynnet ovat paremmassa kunnossa ja olen yrittänyt nähdä asiassa valopuolia.

Olen hieman onnellisempi luonnonkynsillä. Elämä akryyleilla oli helppoa ja ihanaa, mutta arvostan enemmän terveitä luonnonkynsiä. Kynsieni elinvoiman palautus onkin ollut viimeisin projektini ja jollain kummallisella tavalla minulla on ollut hauskaa, aloitan myös pian Biotiinin napsimisen, joten kynteni ovat kunnossa tuota pikaa ;).

Elämä lyhyillä kynsillä on yllättävän helppoa ja vaikka kynteni ovat vielä heikot olen kohtalaisen tyytyväinen. Esimerkiksi töissä ja koulun kahvilassa voin täysin murheitta naputella kosketusnäytöllisiä ruutuja ilman pelkoa niiden rikkomisesta, kätevää!
Lakkasin kynsille nyt joululahjaksi saamaani Inglotin 362 lakkaa. Lakka on punertavaan taittava pinkki creme ja kaksi kerrosta riitti peittämään töpökynnet. Myöskin jos seuraat Livboxia Facebookissa tai Instagramissa olet saattanut huomata viimeisimmän tutoriaalini tälle lakkaukselle, kieltämättä käsi tärisi tänään hieman enemmän kuin tutoa väsätessäni :).
Kuvion maalasin Oumaxin akryylimaaleilla, Ralauksen Nail Art siveltimellä, sekä dotting toolilla. Päälle Seche Vite pikaiseen kuivatukseen ja upeaan kiiltoon!

Kamala kun ajatus blogin päivityksestä pyörii koko ajan päässä ryhmätöiden, tulevien tenttien, lainakirjojen yms. joukossa :D. Olen itseni helpotukseksi kirjoittanut listalle asioita mistä voisin koota postauksen, mutta suuremmin valoisaa aikaa niiden kuvaukseen ei ole..myöskin seuraava viikko menee Jyväskylässä, mutta olen ajatellut palaavani pian hieman tavallisempaan postaus rytmiin :).

Mitä piditte lakkauksesta :)?

2 kommenttia:

  1. Tosi kiva lakkaus :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)! Siihen tosiaan löytyy muutamakin mun tekemä tuto justiinsa Livboxin Some sivuilta ja omasta blogista löytyy yksi vanhempi versio.

      Poista