perjantai 21. helmikuuta 2014

Irtopuuteri miksi vainoat minua?

Argh! Tänään minun oli tarkoitus tulla kertomaan teille herkullisesta juustokakun reseptistä, mutta sen sijaan meikatessani päivän koitoksia varten vastaan tuli aivan liian tutuksi muodostunut näky.

Isadoran irtopuuterin pakkaus on hermoja viiltävän ongelmallinen ja tämä on arkipäiväinen näky, jos puuteri on meikkilaukussani. Jos puuteri istuu nätisti hyllykössäni ei tälläistä tapahdu, mutta matkoilla tämä on vain niin rasittavaa ja puuteria menee niin paljon hukkaan, sillä joudun käyttämään kaiken mitä kannessa on, sekä pakkauksen reunoilla välttääkseni suurempaa sotkua. En missään nimessä edes kuvittelisi koputtelevani kaiken ylimääräisen takaisin rei'istä sisään, siinähän vasta hulluksi tulisikin.
Olen käyttänyt monia irtopuutereita eikä oikeastaan missään niistä ole ollut näin ongelmallinen pakkaus!
Tänään minua odottaa junamatka kotiin Suomen jääkiekkopelin jälkeen. Junamatkan omistan tietysti koulun tehtävälle, joka ei sitten koskaan tunnu loppuvan.
Niin hieman opiskeluihin liittyen muutenkin minulla on hieman tiuhempi kevät kuin muilla ryhmäläisilläni muutaman ylimääräisen kurssin vuoksi, joista toinen on mm. tuutorointi :). Muutenkin päällä on aina yksi tai kaksi ryhmätyötä, sekä tehtäviä tai tenttejä joihin täytyy päntätä, joten olen kieltämättä täysipäiväinen opiskelija.

3 kommenttia:

  1. Toi on kyllä tosi inhottavaa, kun tuo tapahtuu! En oo tuota Isadoraa kokeillut, mutta mun Diorin tai Sensain irtopuutereissa ei ole noin onneksi käynyt :) Muutenkin yritän välttää irtopuutereiden kuljettamista, kun pelottaa että kävisi noin :D Ootko koskaan kokeillut paperipuuteria? :) Vie helposti kiillon pois kasvoilta, eikä tarvi lisätä puuteria, eikä siis kuljettaa isoja rasioita mukana laukussa! Ihan paras tuote :) Pitäisikin kirjoittaa siitä postaus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Päivittäisissä menoissa käytän aina paperipuuteria, en voisi elää ilman ja itseasiassa harvemmin otan normimenoihin muuta kuin paperipuuteria, peilin ja sen päivän huulimeikin ;). Mutta kun olen viikon reissussa poikaystävän luona jyväskylässä otan mukaan ihan kunnon puuterin meikkipussissa ja sitten käy näin :D.
      Juu itselläni oli kokemusta myös Sensain irtopuuterista ja sen pakkaus oli kyllä aivan mahtava! Tuotteesta jäi muutenkin hyvä fiilis, hinta ainoastaan opiskelijalle hieman tyyris :).

      Poista
  2. Ainakin sokoksilla ym muilla on myynnissä tälläisia mini irtopuuterirasioita mikä helpottaa kuljetusta.laitan tähän postauksen :http://pieninutturapaa.blogspot.fi/2012_07_01_archive.html
    :)

    VastaaPoista