sunnuntai 9. helmikuuta 2014

V Gap nails

Moikka taas :). Mietin tässä yksi päivä miten kokeilunhaluinen olin, kun aloin tekemään nail arttia n. 3 vuotta sitten. Halusin kokeilla joka kerta jotain uutta, toiset asiat onnistuivat..useimmat eivät.
Nyt olen kuitenkin jumahtanut tietynlaiselle mukavuusalueelle kynsien laitossa. Höyhenet, tiikerit, perhoset, sekä siirtokuvat ovat olleet jo hieman liian pitkään tuttu ja turvallinen vaihtoehto, mutta olen viihtynyt ihan yksinkertiasesti pelkillä lakkauksilla myös..mihin tää maailma onkaan menossa?
Siksi halusinkin repäistä ja kokeilla jotain uutta, asia mitä en muutenkaan ole kamalasti nähnyt..lieneekö sitten jo niin vanha juttu? Kuitenkin lakkaus nimeltä V gap päätyi testaukseeni ja onnistui ihan mukavasti ainakin omaan silmääni :).

Lakkaukseen käytin:
China Glaze - Ridge Filler
China Glaze - Escaping Reality
China Glaze - Creative Fantasy + teippi
Seche Vite - Dry Fast Topcoat
Aika hauska huomata miten vaikeaa on hahmottaa lyhyille kynsille erilaisia kuvioita :D.
Olen toki nähnyt aika monta erilaista tapaa millä ihmiset tekevät näitä ja siten aika monta erilaista tulosta, tämä on kuitenki omani :).

Ensi viikko onkin taas hieman hullunmyllyä: huomenna tuutorhaastattelu, tiistaina tulee merkkipäivä, jolloin olen hoitanut Leiskaa neljä vuotta, keskiviikkona on fuksiaiset, torstaina tentti, perjantaina kahvikoulutus + toinen tentti + työpaikan vuosipäivällinen :D.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti