torstai 15. toukokuuta 2014

Sally Hansen - Must Have Iris

Päätin kokeilla Toukokuun Livboxin mukana tullutta Sally Hansenin lakkaa. Muistaakseni en omista/ole omistanut Sally Hansenin lakkoja juurikaan, paitsi muutama vuosi sitten olin todella tykästynyt merkin pikakuivattajaan :).

Kuten Livboxin purkupostauksessa kerroinkin en tykästynyt lakkaan edes sen ulkomuodosta. Lakka näytti jo siltä mitä yleensä välttelen, mutta tietenkin annoin sille mahdollisuuden.
Laitoin alle kaksi kerrosta Inglotin S-Bond Treatment lakkaa, jonka jälkeen kolme kerrosta Must Have Iris lakkaa. Lakka levittyi mukavasti ja se olikin kokemuksen parhain osuus. Päätin koristella lakkauksen akryylimaaleilla ja striper siveltimellä. Lopputulos oli ihan mieluinen, mutta lakkaus on jo muutaman päivän sisällä lohkeillut niin kynnen kärjestä, kuin kynsinauhojen vierestä. 

Mitä piditte lakkauksesta? Saiko kukaan muu tätä lakkaa Livboxissaan :)?

Muistakaa käydä kysymässä, jotta saadaan postaukseen täytettä :)!

8 kommenttia:

  1. Mä oisin niin voinut ottaa tuon värin!! :D Ihana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa :D. No mutta sähän olit kans tulossa siihen kesäkuun miittiin, niin jos sielä tehtäisiin jotain vaihtokauppaa yms :)?

      Poista
    2. Mä just peruin sen, kun meillä on sillon mun siskon uuden mökin kesäjuhlat. :( Mutta tuleehan noita miittejä! Ja uskon, että päästään näkemään! ;)

      Poista
  2. Mä sain ton saman sävyn! Ketään muita ei oo osunut mun kohdalle, jolle toi kyseinen sävy ois tullu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa aika jännä, luulisi ettei niitä ihan vain paria lähetetä :D.

      Poista