lauantai 10. toukokuuta 2014

Toukokuun Livbox

Moikka taas kaikille! Pääsin eilen kotiin koulun kaksipäiväisestä tuutorkoulutuksesta ja ennen yövuoroon menoa ehdin räpläillä uusimpaa Livboxia. 

Poiketen viimeisimpiin postauksiini boksin sisällöstä päätin tehdä tämän kuvallisena ajanpuutteen ja ulkonäköpaineiden vuoksi :).

Toukokuun Livbox on hempeä liila.



Livboxin yhteistyö-kumppaneiden uusinta kaartia oleva Cutrin pääsi tietysti heti osaksi boksin sisältöä. Olin jo Livboxin facebook sivuja selatessani aivan innoissani kyseisestä lisäyksestä, sillä hyville hiustuotteille on aina tarvetta.
Boksista paljastui siis Cutrinin Reflection Color Boost shampoo ja hoitoaine pakkaukset, molemmat matkakokoisia eli 50ml.

Minulle täysin uusi merkki Paese pääsi myös boksiin korallisella kimmeltävällä poskipunallaan.
Puna on sävyltään sellainen mitä olen kaivannut arsenaaliini, mutta sen sisältämä glitter on hieman liikaa omaan arkiseen lookkiini, joten tämä jää hieman enemmän kategoriaan "juhlat" minulle.
Kyseinen kimallus/glitter ei näy omissa kuvissani nyt juurikaan ja näitä kuvia katsellessa huokailen miksei se voinut olla tälläinen oikeastikkin :D.
Tuote oli tosiaan täysikokoinen eli 6g.

Livboxista varmaan omituisin tuote tähän saakka saapui tässä boksissa. Olen jotenkin aina pitänyt Livboxia enemmän kosmetiikka, hiukset, diibadiiba tuotteiden lähettäjänä, enkä niinkään korvisten. Vaikka korvakorut ovat kauniit ja minulla löytyy korvista neljä rei'itettyä kohtaa, en silti tule käyttämään näitä, sillä en käytä enää koskaan korvakoruja muutenkaan :D:

Lisää NEW! merkillä varustettuja tuotteita eli ACO:n aurinkovoiden huulille. Tuote on hitaasti lähestyvää kesää ajatellen todella hyvä ja en usko että kamalan moni ajatteleekaan että huulet kaipaisivat suojausta auringon säteiltä.
Kiitos sateisen toukokuumme en ole vielä päässyt testaamaan tuotetta huoneenvaloa tujummassa ympäristössä, mutta mitä kokemuksesta jäi mieleen erityisesti oli hyvä tuoksu, helppo levittyvyys, sekä pehmoinen lopputulos. Mitä muuta sitä enää tarvitseekaan?

Mielestäni Sally Hansenin Diamond Strength kynsilakka oli ainut vaihtuva tuote, ellei tuoksusampleja ollut erilaisia liikkeellä (??)
Toinen tuote, jota odotin sormet ristissä oli Clarinsin matkakokoinen ripsiväri, joka olisi allerkirjoittaneen meikkipussiin mahtunut paljon paremmin kuin tämä yksilö. Tässäkin tosiaan päästään siihen, ettei kaikkia voi mielyttää ja itsekkin omassa yksilöllisessä kauneusprofiilissani olen rastittanut kynnet ennen kaikkea muuta. Kuitenkin toivoisin hieman kivempia värejä + koostumuksia.
Lakka lähtee 99.95% varnuudella kavereille kotiutettavaksi, joten he voivat varautua valmistelemalla myyntipuheensa minulle hyvissä ajoin (otan myös lahjuksia vastaan).

Minua boksissa eniten kiehtonut tuote on kieltämättä Dermalogican SkinPerfect Primer, joka tuli pienessä näytepurnukassaan.
Tuote kuulostaa todella lupaavalta, mutta sävyttävät primerit ovat minulle vaaleaverikkönä kiellettyä hedelmää. Vaikka kuinka lupaavan vaalea tuote olisi kyseessä, yleensä se kaatuu minun kohdallani liian tummaan sävyyn.

Boksissa tuli myös mukana 10€ alennuskuponki Dermalogican verkkokauppaan, joten jos primer osottautuumin minulle sopivaksi tartun heti tarjoukseen :)!
Tv:stä tuttu eikö vain?
Oli ihana päästä kunnolla fiilistelemään mainoksen sensuellia naista, mutta pian koin ettei tuoksu ole ihan minua. Enkö ollutkaan kuin Kate King suoraan mainoksesta?

Noh kaikki naiset varmasti ymmärtävät, kun jokin tuoksu ei vain tunnu "sinulta", eikö vain?
Tuoksu on mieluisa ja pidän varsinkin, kun tuoksunäytteet tulevat suihkutettavissa muodoissa eli tälläisiä lisää! Käytän siis mielelläni tämän loppuun, mutta en osta itse tuotetta :).
Mitä te piditte Toukokuun hempeästä boksista?

Itselleni boksissa oli mielenkiintoisia uutuustuotteita, kuin niitä jotka aiheuttavat suuria kysymysmerkkejä pääni päälle. Hyvä boksi tämä oli kuitenkin, ei siitä pääse yli eikä ympäri :).

Huhtikuun Livboxia muistellen:

Pidin:
Nivea Pure & Natural vartalovoide

Ei minun juttuni: 
Ella Baché Tomaattivoide
Herbina vaahtoputsari

Odotan vielä tuloksia LadyVitalta ja en ole oikein ehtinytkään testaamaan boksissa tulleita hiustuotteita :).

Syy myös miksi molemmat kasvotuotteet eivät sopineet minulle on herkän ihoni vuoksi. Tykästyin ensin tomaattivoiteen täyteläisyyteen, mutta pidemmän päälle se ei imeytynyt ihan toivotulla tavalla kasvoilleni. Kun taas vaahtoputsari kuivattu kasvojani, kuten kaikki vaahtoputsarit tähän mennessä ovat onnistuneet tekemään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti