perjantai 11. heinäkuuta 2014

Heinäkuun Livbox

Nyt on taas se aika kuukaudesta paljastaa tuorein Livbox :). Jos et ole vielä omaasi saanut ja et halua pilata yllätystäsi (toisin kuin minä joka kuukausi ^^) suosittelen että skippaat tämän postauksen.

Heinäkuun boksi onkin kesäinen oranssi :).
Mukana tuli vaikka mitä tuotteita ja pitkäaikaisille tilaajille tuli vielä yksi ylläri tuote :).


Rich on minulle merkkinä tuttu, mutta molemmat tuotteet ovat minulla vielä kokeilematta. Hieman pelolla avaan tuon öljypussukan, sillä nään sen tilanteena joka ei voi päättyä hyvin.
Dermosilin lakkoja en ole myöskään kokeillut, mutta lakan väristä en innostunut oikeastaan ollenkaan.
Minulla on varmaan vielä kolmen edellisen boksin tuoksunäytteet kokeilematta, joten nämä menevät jonossa viimeisiksi.
Itse olen käyttänyt Invisibobbleja jo hetken aikaa yksinoikeudella ja voin todeta niiden olevan aivan ihania. Oli sille koulussa, töissä, tallilla tai salilla pysyy letti tiukkana :).
Favoran aurinkorasva kasvoille tulee varmasti kokeiluun :). En usko, että olen edes omistanut näin suurella suojakertoimella varustettua aurinkorasvaa kasvoille. Hieman pelottaa tekstissä luvattu tahmeus, mutta pääsääntöisesti en käyttäisi tätä meikin alla, joten en usko sen olevan ongelma :).
Tuote tuoksuu aivan ihanalta ja plussana ihana kuviointi pakkauksessa. Pakkaus oli toki hieman vaikea saada auki  rasvoittuneiden reunojen vuoksi, joten jouduin työntämään kannen auki asettamalla kynteni sen alle (auts).
Boksin mukana tuli myös muutama alekoodi :).

Kesäkuun Livboxiin palaan sen verran että kertaa tuttuun tapaan meilipiteeni tuotteista :).

Tykkäsin:

- Nivea In Shower Body-Milk
- Hansaplast Anti Callus 2in1 Peeling kuorintavoide
- Rimmel Apocalips huulilakka (vaikka sävy ei ollut mieleeni)

En käyttänyt:

- Ecotools pesukukka

En tykännyt:

- Neutrogena kuorinta
- BIC Soleil höylä

 Millaisen boksin sinä sait? Mitä tykkäsit tämän kuun boksin sisällöstä :)? 

7 kommenttia:

  1. Tää heinäkuun boxi oli kyllä ihana! Mä en saanut noita kolmea alimmaista tuotetta,niiden tilalle tuli jotain muuta. Mielellään olisin kyllä kokeillu tota Invisibobblea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Invisiboblet on ihania, suosittelen :). Uuu mitä sieltä löyty?

      Poista
  2. Pieni vinkki vartalovoi purkki aukeaa kun painat vaan siitä keskeltä.Ei olekkaan tarkotus reunoista avata.Saat sen kiinni kun painat taas kantta sisäpuolelta enne takas laittoa.Kysy jos et ymmärtäny mitä tarkotin:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että sä olet juuri pelastanut minut ja kynteni <3! Miten tuohon ei ollu ohjeistusta minulle ja kanssablondeilleni paketissa :D.

      Poista
    2. Ja yksi henkinen blondi, vaikka muuten brunettikin olisi tarvinnut tuon vihjeen! :D Yritin varmaan viisi minuuttia saada sitä auki parilla ekalla kerralla! Voi elämä... :D

      Poista
    3. Ihan liian vaikeeta :D. Saisivat oikeasti laittaa jonkun vinkin paketin mukana, ainakin meille blondeille ;).

      Poista
    4. Mulla ollut joskus pastillirasioita samalla tekniikalla nii tiesin miten toimii.Kiva että mun neuvosta oli apua :D

      Poista