perjantai 10. lokakuuta 2014

Lokakuun Roosa nauhaan kääritty Livbox

Lokakuun Livbox pääsi uuteen kotiinsa muutama päivä sitten. Olin alunperin suunnitellut hakevani sen tiistaina, mutta postilla oli jokin tietokonehäikkä niin mitään paketteja ei saanut hakea. Keskiviikkona paketin pääsi hakemaan, mutta paketti oli aika murjottu. Onneksi kuitenkin kaikki tuotteet olivat kunnossa ^^!

Lokakuun boksin teema on Roosa nauha ja tämä näkyy boksissa tuotteiden värien ollessa roosia, sekä kaikista ostetuista bokseista lähti 1€ Roosa nauhalle :). Livbox on myös aloittanut oman keräyksen Roosa nauhalle, jonne kaikki voivat käydä lahjoittamassa :)!

Olen jo hetken ihastellut näitä vaaleanpunaisia ihanuuksia ja nyt pääsenkin kokeilemaan tätä kiiltokiinnettä. Olen kyllä kohta hieman kyllästynyt siihen, että jokaisessa boksissa tulee hiuskiinteitä. Eihän näitä ehdi kukaan käyttää vaikka koko päivän suihkuttelisi :D!
Bonacuren öljyistä minulla ei ole juurikaan kummempia kokemuksia, sillä olen aina ollut Moroccanin ystävä. Viimeksi kun samanlainen putelo tuli boksissa en ollut kovinkaan ihastunut siihen. Mutta tällä tuotteella on niin monta eri käyttötapaa, joten odotan innolla kokeilua :).
Nämä shampoot myöskin alkavat tulemaan korvista, mutta olen saanut niitä sentään enemmän käytettyä kuin aiemmin mainittuja kiinteitä :). Ihana kukkainen tuoksu ja odotan innolla huntuun kietoutumista.
Mielestäni ehkä kaikista parhaiten (yllätys) teemaan sopiva tuote on tämä Lumenen hiekkalakka. Vaikka olin aluksi hieman "aijaa" fiiliksellä tuotteen suhteen olen jo keksinyt hyvän lakkausidean tämän kanssa :). Ajatushan on tietysti tärkein eli rintasyövän vastainen taistelu!

Olen alkanut pohtimaan Livbox tilaukseni lopettamista sen vuoksi, että jokaisessa boksisa tulee aina yksi tuote jota en voi käyttää. Viime boksissa oli Lumenen puhdistusgeeli ja kuivalle iholleni ei sovi geelituotteet, puhumattakaan lukuisista vaahtoputsareista jotka ovat tulleet omistukseeni Livboxin kautta. Tässäkin tuotteessa lukee selvästi isoin kirjaimin, että HAJUSTETTU ja vieläpä mattapinnan jättävä.
Herkkä ihoni ei tälläisiä yleensä kestä, mutta kokeilen silti tätä ja pistän sitten eteenpäin tarvittaessa.

Mitä te tykkäsitte Lokakuun boksista? Oliko paljonkin eri tuotteita kuin minun boksissani :)?

Syyskuun boxia muistellen:

Tykkäsin:

- Nivea huulivoide
L'occitane käsivoide
- L'oréal päivävoide

Laitoin eteenpäin:

- Lumene puhdistusgeeli

En kokeillut:

- L'oréal Elnett hiuskiinne
- Katy Perry tuoksunäyte

Ehdottomasti suosikkituotteeni on tuo Nivean huulivoide. Aivan herkullisen tuoksuinen tuote ihanasti pakatussa pakkauksessa :)! Tykkäsin myös käsivoiteen ja päivävoiteen täyteläisyydestä, mutta kuten jo syyskuun boksia esitellessäni totesin hinnan olevan hieman liian korkea käsivoiteeksi. Kuten myös silloin arvelin puhdistusgeeli ei sopinut minun iholleni ja se etsiikin uutta kotia ystäväpiirini kesken.

3 kommenttia:

  1. Tykkäsin boxista vaikka ihan kaikelle ei käyttöä ja mulla oli aco voiteen tilalla neutrogenan voide

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Neutrogenan voide onkin tuttu ja olisin ehkä mielummin ottanut sen :). Yleensä on kuitenkin kiva, että niille ei käytettäville tuotteille on ottajia :).

      Poista
  2. Tykkäsin boksista ja samat tuotteet kuin sinun boksissa , eikä minua haitannut vaikka hiuslakka oli myös viimeksi tulleessa boksissa.Toivon vaan että tämä on parempaa merkki on ainakin kampaamo merkki.

    VastaaPoista