torstai 9. lokakuuta 2014

Syksyinen herätys

Moikka moi taas kaikille ihanille! Suurimmat pahoitteluni etten ole saanut aikaiseksi rustailla, mutta siihen olisi nyt tulossa muutos. Postauksien vähäisyys johtuu ajankäytöstäni, sillä olen niin tunnollinen koulutehtävien suhteen. Yleensä kun minulla on ollut vapaa-aikaa olen ollut salilla tai Antin tai kavereiden kanssa, kynsien laitto on myös siis vähentynyt, mutta kun olen lakkaillut ne eivät ole päätyneet kameraan, saatikka tähän blogiin.

Olen viimeaikoina ihastellut suomen syksyä ja sen tuomia värejä. Ihanat keltaiset, oranssit ja punaiset lehdet joko puissa tai maassa kulkiessani ihanissa syysvaatteissa saivat sisäisen inspiraationi taas heräämään :). Näiden ruskan sävyjen vastakohdaksi valitsin ihanan syvän purppuran ja kevyet höyhenet koristeluiksi.

Nyt saatuani tämän blogi-innostuksen takaisin kysynkin teiltä kivoja postausehdotuksia :)? Kenties ihan vain pölinä videoita päivästäni, ostospostauksia, kynsiä, koulua, muita harrastuksia, ihan mitä vain :).

Lakkaukseen käytin:
Essie - All in one base coat
OPI - Tomorrow Never Dies
Oumax akryylimaalit ja ohut nail art sivellin
Seche Vite - Dry Fast Topcoat
Mitä piditte taas tälläisestä höyhen lakkauksesta :)?

Onko teille mielessänne jotain kivaa postausideaa :)??

6 kommenttia: