lauantai 18. helmikuuta 2017

Kevään ensimmäiset raidat

Moikka kaikille! Tämä päivä on ollut mulle aivan mieletön!
Heräsin aamulla, nautin kaikessa rauhassa aamiaisen, siivosin, pyykkäsin ja sitten se kaikista suurin saavutus: vaihdoin blogin ulkoasun, muokkasin bannerin sopimaan siihen, lakkasin kynnet, kasasin rengasvalon ja pystytin valkoisen lakanan kuvauksia varten. This girl is on fire!

Ajattelin tehdä pitkästä aikaa ihan vain jotain simppeliä ja hauskaa keväisissä väreissä. Oli jotenkin niin rentouttavaa oikeasti ottaa se aika ja laittaa kynsiä se 3 tuntia. Viimekuukausina oma lakkailun on oikeastaan koostunut sellaisesta sunnuntain kiire-lakkailusta ennen nukkumaanmenoa koska olen halunnut jotain kynsille. En ole kuitenkaan miettinytkään mitään koristeluja vaan mennyt ihan pelkällä lakkauksella jotta edellisviikolla rapistunut lakka saadaan pois. Nude-kynsiä olen myös harrastanut muutamana kiireisimpänä viikkona.

Talven kuivuuden ja heitteillejätön myötä tänään suoritettu elvyytys ei kuitenkaan palauttanut kuivuneita kynsinauhojani entiselleen ja se olikin ehkä ainut asia joka minua ärsytti kuvia muokatessa.
Muuten olin aivan taivaissa! Tuo juuri ostamani rengasvalo on aivan mieletön ja normaalisti erittäin pimeitä kuvia ottava kamerani itseasiassa pääsi ikuistamaan ihanan Gelato On My Mind -lakan keväisen sävyn. Hyvästi kuvausmurheet ja tervetuloa hyvin valoittuneet ja selkeät kuvat ♥!!

Nyt täytynee palata opinnäytetyön pariin, olen kyllä niin onnellinen kesällä kun käyn vain töissä eikä tarvitse käyttää kaikkea vapaa-aikaa kouluhommien parissa :).
Oikein ihanaa viikonloppua kaikille!

2 kommenttia:

  1. Wau! Sulla on ollut huikea päivä, oon vähän kade :D Kynnet on myös äärimmäisen ihanat, tosi keväiset <3

    Heii mistä ostit rengasvalon? Kuvat näyttää tosi hyviltä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Nena :)! Oli kyllä niin hyvä aloittaa työviikko pirteällä lakkauksella niinkuin tämä.

      Rengasvalo on ihan Falcon Eyes FLC40 -rengasvalo Verkkokauppa.com:sta (https://www.verkkokauppa.com/fi/product/19320/cqrdx/Falcon-Eyes-FLC40-rengasvalo). On kyllä niin kätevä kun voi kuvailla huoletta ilman luonnonvaloa :).

      Poista